Tam metin bildiriler

1. Çolak, İ., Aysel, İ., Yorulmaz, Y. İ., & Altınkurt, Y. (2021). Ortaöğretimde neoliberal bir dönüşüm: Proje okulları. 4. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu Tam Metin Bildiriler Kitabı içinde (s. 23-38). Muğla Üniversitesi.

2.  Iliman Püsküllüoğlu, E., Çolak, İ., & Yorulmaz, Y. İ. (2021). Öğretmen adaylarının eğitim inançları, eleştirel düşünme eğilimleri ve öz yeterlik inançları arasındaki ilişkiler. 4. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu Tam Metin Bildiriler Kitabı içinde (s. 1110-1118). Muğla Üniversitesi.

3. Yorulmaz, Y. İ., Çolak, İ., & Altınkurt, Y. (2018). Öğretmenlerin psikolojik güçlendirilmeleri ile özyeterlik inançları arasındaki ilişki. 3. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu Tam Metin Bildiriler Kitabı içinde (s. 652-660). Giresun Üniversitesi.

4.  Çolak, İ., Yorulmaz, Y. İ., & Hoşgörür, V. (2018). Öğretmenlerin mesleki gelişimine yönelik mentorluğun TALIS raporları açısından incelenmesi ve Türkiye özelinde değerlendirilmesi. 3. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu Tam Metin Bildiriler Kitabı içinde (s. 661-676). Giresun Üniversitesi.

Scroll to Top