Kitap bölümleri

1. Çolak, İ. ve Yorulmaz, Y. İ. (2023). Girişimci üniversitelerin gelişim süreci ve değerlendirilmesi. F. Nayır (Ed.), Eğitimde Disiplinlerarası Araştırmalar içinde (s. 53-70). Ankara: Anı Yayıncılık. e-ISBN: 978-605-170-892-8

2. Yorulmaz, Y. İ., Çolak, İ.  ve Altınkurt, Y. (2022). Türkiye’de eğitim örgütlerinde örgütsel muhalefet konusunda yapılan çalışmalara ilişkin bir meta değerlendirme. F. Nayır ve Ş. Poyrazlı (Ed.), Eğitim Bilimlerinde Güncel Araştırmalar içinde (s. 132-156). Ankara: Anı Yayıncılık. ISBN: 978-605-170-774-7

3.  Altınkurt, Y., Çolak, İ. ve Yorulmaz, Y. İ. (2021). Örgütsel sessizlik. H. B. Memduhoğlu ve K. Yılmaz (Ed.), Psiko-Sosyal Yönleriyle Yönetim içinde (s. 451-472). Ankara: Pegem Akademi. ISBN: 978-625-8044-18-8

4.  Altınkurt, Y., Yorulmaz, Y. İ. ve Çolak, İ. (2018). Eleştirel kuram ve eğitim yönetimine yansımaları K. Yılmaz ve K. Demir (Ed.), Yönetim ve Eğitim Yönetimi Kuramları içinde (s. 563-590). Ankara: Pegem Akademi. ISBN: 978-605-241-279-4

5.  Altınkurt, Y., Yorulmaz, Y. İ. ve Çolak, İ.  (2018). Eğitim yönetiminde doğal tutarlılık kuramı. K. Yılmaz ve K. Demir (Ed.), Yönetim ve Eğitim Yönetimi Kuramları içinde (s. 591-606). Ankara: Pegem Akademi. ISBN: 978-605-241-279-4

6.  Balkaya, Ş., Yorulmaz, Y.İ., Çolak, İ. ve Altınkurt, Y. (2016). Farklı çalışan tipindeki öğretim elemanlarının işkoliklik eğilimleri ve tükenmişlik düzeyleri (Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi örneği). K. Beycioğlu, N. Özer, D. Koşar ve İ. Şahin (Ed.), Eğitim Yönetimi Araştırmaları içinde (s. 34-48). Ankara: Pegem Akademi. e-ISBN: 978-605-318-393-8

Scroll to Top